LOGO

Integreret indsats

Vores metode i skole-dagbehandlingen er den integrerede indsats. Det betyder, at det er den samme voksne, der underviser i skolefagene og udfører behandlingsindsatsen. På den måde kan vi hjælpe en elev med at blive bedre til matematik, samtidig med at han eller hun får styrket sin personlige og sociale udvikling.

​Den integrerede indsats kræver, at vores medarbejdere er rigtigt dygtige. Vi prioterer at vores medarbejdere er uddannede lærere eller pædagoger, og alle fastansatte får en behandlingsfaglig opkvalificering som f. eks intern uddannelse, kurser i angst og autisme samt kurser i miljø terapi.

​Vi benytter desuden psykologer til at give faglig sparing til det personale, som er sammen med eleverne til daglig.