Beskrivelse af 9. & 10.Klasse + omlagt undervisning i Elmegade 42

I Elmegade 42 tilbyder vi 9. Klasses-undervisning og mulighed for at tage FP9

Vi tilbyder ligeledes 10.klasses forløb, hvor de unge får mulighed for at opnå personlige, faglige og sociale kompetencer til at kunne fungere i hverdagen- dette opnås gennem daglige kontinuerlige strukturer som er trygge og genkendelige for de unge.

Er der behov for praktik i en periode, afprøves dette i samarbejde med den unge og udarbejdelse af en kontrakt med en virksomhed samt den nødvendige støtte og kontakt fra Elmegade 42.

For særligt sårbare og udfordrede børn og unge tilbyder vi omlagt undervisning i Elmegade 42

Det er undervisning for unge som er tilknyttet Kathøjskolen, men som på nuværende tidspunkt har behov for et mindre miljø, massiv en-til-en støtte, individuel undervisning, perioder med praksisnære opgaver som Køkkenlinje, praktik-opgaver internt og eksternt.